Benvolguda família,
Des de l’AMPA encetem el proper curs havent revisat processos i amb les ganes i la il·lulsió de millorar en aquells aspectes que creiem que poden facilitar a les famílies gestions i tràmits. Aquest any posem l’accent en:
- Gestions i tràmits: Fer-se soci de l’AMPA informant de les dades personals i que aquesta informació es traspassi de forma automàtica en el registre de sòcis de l’AMPA. Això implica recollir totes les dades del socis en format digital mitjançant un formulari a on cal omplir les dades.
- Quota Soci: Que el pagament de la quota anual sigui mitjançant rebut bancari que gestionarem directement des de l’AMPA prèvia autorització de la família evitant així desplaçaments i moments d’espera a l’entitat bancària i essent més fàcil el control.
- Programa informàtic: S’ha contractat un programa informàtic de gestió (Ampasoft) per optimitzar i millorar la gestió i el control de les dades personals, dels rebuts…
És per aquest motiu que és cabdal omplir la informació que es demana a través del formulari d’inscripció de manera correcte ja que les dades seran exportades de forma automàtica al programa de gestió.
La quota anual és de 30 € que serà carregada en el compte bancari que s’informi i autoritzi en el formulari el proper dia 15/09/2016.
Queda renovat automàticament la condició de soci/sòcia de forma anual (prenent com a referència el curs escolar de l’1 de setembre fins a 31 d’agost de l’any següent). Si es vol donar de baixa com a sòci de l’AMPA haurà d’omplir el corresponent formulari de Baixa Soci que trobareu al blog de l’AMPA.
Com a novetat d’aquest curs és imprescindible ser soci de l’AMPA per poder gaudir del servei d’acollida, les activitats extraescolars i l’escola de Música. Dins del mateix formulari on us doneu d’alta de soci/sòcia podeu fer la inscripció. Teniu de termini des del 22 de juny i fins el 4 de setembre. A partir del dia 12 de setembre s’informarà de les activitats que es puguin portar a terme d’acord als mínims requerits a cadascuna. En el cas que el número d’inscripcions superi la capacitat màxima del grup el criteri és l’ordre d’inscripció.
Pel que a la II Fira d’Extraescolars es portarà a terme el dia 3 de setembre al matí. Conviderem a totes les entitats que ofereixen algun tipus d’activitat per a que els nens/es puguin fer un petit tastet.
A continuació podreu trobar tota la informació i l’enllaç al formulari, on també podreu fer la inscripció al servei de menjador.
Només ens queda desitjar-vos que passeu un bon estiu. Ens retrobem el setembre amb energies renovades per seguir treballant pels nostres fills/es i per la nostra escola.
Salutacions
Junta de l’AMPA Escola Camins
![]()
|
|